14 Şubat 2008 Perşembe

AŞK PASTASI

Pastanın pandispanya tarifi için daha önceki pasta tariflerimden birinden yararlandım.Tarife ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.Kekin daha yoğun kakaolu olmasını tercih ettiğimden, ilgili tarifteki kakao miktarını bir çorba kaşığı daha arttırdım ve üzerine ganaj hazırladığım için damla çikolata kullanmadım.Önce ganaj için malzemeler ve yapılışı:

Krema ocakta kaynatıldıktan sonra, içine küçük parçalara kırılmış çikolata eklenerek karıştırılır,karışım soğumaya bırakılır.

Diğer tarafta pandispanya hazırlanır,ben günün anlam ve önemine uyması için kalp şeklindeki kalıpta pişirdim :)) Pandispanya ve ganaj iyice soğuduktan sonra spatula yardımıyla sıvanan pandispanyayı süslemek için krem şanti kullanılır.

Üzeri için

  • 1 paket krem şanti
  • 1 çay bardağı soğutulmuş süt

Krem şanti süt ile iyice çırpılarak bir süre buzdolabında bekletildikten sonra sıkma torbası yardımıyla pastanın üzerine yayılır.

Herkese mutlu bir Sevgililer Günü dilerim.