24 Ekim 2008 Cuma

Pratik Milföy Pastası


Gerçekten çok ama çok pratik olan bu tarif, Sevgili Sevil Hanım'dan, kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.

Malzemeler
Yapılışı

Her bir milföy dörde bölünür.Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir.Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 20 dk pişirilir(Sevil Hanım, "ekmek rengi" olana kadar diyor,ben bu tabiri çok sevdim:).Diğer tarafta krema dolgusu,paketin üzerindeki talimatlara göre hazırlanır.Tüm küçük kareler ortadan ikiye kesilerek arasına krema sürülür.Üzerine pudra şekeri serpildikten sonra servis edilir.

Not: Ben bu tarifte krema dolgusu kullandım ancak,Sevil Hanım bu mini pastaların arasına krem ole sürmüştü. İstenirse Nutella,bal veya reçel bile kullanılarak yapılabilir.Hatta tuzlu olarak sunulmak istenirse o şekilde bile değerlendirilebilir.