22 Haziran 2008 Pazar

Meşhur Puding Karışımlı Kek

Beni tanıyanlar ve blogumu takip edenler çok iyi bilir ki, ben çikolataya bayılırım,dolayısıyla çikolatalı her türlü kek,pasta vs. benim ilgi alanıma girer.Bu tarif de yine öyle bir tarif.Meşhur Puding Karışımlı Kek..Klasik kekin ölçülerinde ufak oynamalar yaparak ulaşılan bu kek için eşim tam not verdi.Deneyince sizlerin de beğeneceğinizi umuyorum.

Kekin tarifi için, Sevgili Zerrin'in blogu Hayatın Tatları'nda yayınladığı kek tarifi (aslında benim klasik kek tarifimden 1 yumurta fazlasının ve yarım bardak sütünün az olduğunu farkettiğim kek tarifi)nden yararlandım.Puding karışımı olarak ise Dr.Oetker'in Gourmet Altın Serisinin Çikolatalı - Portakal Kabuklu olanını kullandım, bu da benim yaratıcılığım oldu :)) İçine de illaki damla çikolata koydum haliyle :)))))))))))
Açıkçası,portakal kabuğu parçalarının verdiği tat harika oldu,zaten gözle görülebilir bir durumda,üstüne üstlük tadı sanki, biraz, ıslak kek gibi olmuş.

Sonuç olarak, burada kekin yapılışını tek tek yazmayacağım,zira tarifler için ilgili linkler mevcut..Ama, deneyenlerin zorlanmadan mutlu sona ulaşacaklarına inanıyorum :)